Unicoos

Unicoos és una comunitat educativa i un lloc web on el popular educador en línia David Calle i el seu equip ofereixen vídeos tutorials de física, química, matemàtiques o tecnologia orientats a estudiants d’educació secundària i universitaris. També s’hi pot trobar un fòrum de discussió i de resolució de problemes.

26/06/2018 13:06
R139_REDU_Unicoos

Unicoos

Calle va iniciar els seus tutorials l’any 2011 per facilitar eines als seus alumnes. La seva intenció era donar un tomb a la classe i potenciar-la amb l’ús del vídeo i el treball col·laboratiu, per poder incidir en les capacitats de cada persona de manera individual. En aquesta plataforma educativa es poden trobar teoria i exercicis (amb la solució), fòrums i xats comunitaris, es poden desar els recursos a la «motxilla» digital i es pot accedir a més de 700 vídeos explicatius.

L’any passat va ser nominat al Global Teacher Prize, el premi considerat com el Nobel de l’ensenyament, creat per la Fundació Varkey per impulsar la tasca dels docents, i va quedar entre els deu finalistes.