Representació catalana a la Fira APAIE de Singapur

La delegació de Study in Catalonia va estar present, per sisè any consecutiu, a la fira d’educació superior més important d’Àsia-Pacífic

06/04/2018 13:04
IMG_Singapur

La delegació de Study in Catalonia va estar present, per sisè any consecutiu, a la fira de l’Asia Pacific Association for International Education (APAIE), que va tenir lloc recentment al Marina Bay Sands de Singapur.

La fira ha comptat amb més de 200 estands i més de 1.500 delegats d’arreu del món i hi va incloure conferències, workshops, exposicions, networking events i visites a universitats locals.

L’estand Study in Catalonia. Welcome to the Universities of Catalonia al saló va posar a disposició dels visitants diferents publicacions i documentació en llengua anglesa i xinès mandarí de les universitats catalanes, així com informació sobre com estudiar a Catalunya, els programes de màsters i les guies de conversa universitària, entre d’altres. En representació del sistema universitari català van estar presents set universitats a més dels representants del Consell Interuniversitari de Catalunya i de Casa Àsia.

A banda de la presència a la fira, la delegació catalana va oferir una recepció i una sessió de networking a la qual van assistir unes cent persones i on van participar alumni de les universitats catalanes que actualment viuen i treballen a Singapur.

La participació en fires internacionals d’educació superior és un dels factors que expliquen l’èxit de la internacionalització del sistema universitari de Catalunya, junt amb la qualitat i el reconegut prestigi de les seves universitats que es veu reflectit any rere any en els rànquings internacionals.