La Conferència Anual de l’EAIE tanca amb la participació de 6.000 professionals de quasi bé 100 països

Divendres dia 15 es va clausurar la 29a Conferència Anual de l’European Association for International Education (EAIE) que va tenir lloc durant tota la setmana a Sevilla, i en la qual van participar 6.000 professionals provinents de 95 països d’arreu del món.

22/09/2017 12:09
Fira_EAIE

El sistema universitari català va estar present a l’estand A201, des del qual els representants de les universitats i del Consell Interuniversitari de Catalunya van atendre tothom que s’hi va interessar pel funcionament del sistema català i on també es van fer trobades amb delegats d’altres països per compartir informacions i intercanviar experiències. A més, la delegació va oferir una recepció a la qual van assistir més de 200 persones.

En l’àmbit de la col·laboració, els interessos es van centrar en la complementarietat en els intercanvis de mobilitat internacional –partners-, la internacionalització i les col·laboracions en les titulacions conjuntes, la mobilitat internacional dels programes de doctorat i el coneixement de les novetats en l’àmbit de la promoció digital mitjançant plataformes o altres dispositius mòbils.

Els delegats catalans van assistir a les diferents activitats organitzades en aquesta Conferència Anual –més de 140 conferències, 5 experiències de Campus, 19 esdeveniments de networking, 20 workshops i 50 Poster Sessions- amb els principals experts mundials en la matèria. Alguns representants de les universitats catalanes van participar com a moderadors o ponents en algunes conferències de temàtiques com l’ensenyament online, la responsabilitat social de la internacionalització, els protocols d’emergència als centres universitaris i el factor humà en el desenvolupament estratègic de les universitats.

L’EAIE vetlla per l’experiència, les connexions i els recursos en la internacionalització de l’ensenyament universitari dins de l’àmbit europeu.  La propera Conferència Anual tindrà lloc a la ciutat suïssa de Ginebra entre els dies 11 i 14 de setembre de 2018.

Els delegats catalans van assistir a les diferents activitats organitzades amb els principals experts mundials en la matèria i alguns van ser-ne moderadors o ponents