Butlletí RECERCAT
MedTeX: acceleradora per a empreses emergents de tecnologies mèdiques

El Parc Científic de Barcelona (PCB), la Fundació Bosch i Gimpera (FBG) i el Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE) han presentat el programa d’acceleració MedTeX. Aquesta proposta, cofinançada per ACCIÓ, té l’objectiu d’impulsar empreses emergents amb un projecte de negoci innovador i amb vocació internacional dins l’àmbit de les tecnologies mèdiques i la salut digital.

26/06/2018 13:06
R139_INN_MedTeX

MedTeX

En el marc del programa d’acceleració MedTeX, 11 empreses emergents (de menys de cinc anys de vida) rebran durant cinc mesos formació, mentoratge i assessorament gratuïts de part de 24 mentors i experts en àrees estratègiques com la gestió d’equips, el màrqueting i la comercialització, el dret mercantil, el finançament i la internalització, dins del Parc Científic de Barcelona (PCB), un hub estratègic que és referent internacional en el foment de la innovació en ciències de la vida.

ADmit Therapeutics, Cornea Project, CreatSens Health, Kiversal, GlyCardial Diagnostics, MJN Neuroserveis, Moirai Biodesign, OnaLabs Inno-Hub, Tecnologia Regenerativa Qrem, Sens Solutions i USMINA són les 11 empreses seleccionades en aquesta primera edició del programa. Per presentar els seus projectes de negoci, els emprenedors seleccionats van fer un elevator pitch o micropresentació de tres minuts a l’acte d’inauguració de MedTeX.

El programa també proporciona serveis de suport per a l’obtenció de finançament públic i privat; activitats de treball en xarxa que promouen la interacció directa amb les 110 entitats membres de la comunitat del PCB i amb xarxes nacionals i internacionals d’R+D+I; accés a equipament i infraestructura d’última generació, i les condicions especials per a aquelles empreses que vulguin establir-se als seus espais, a fi de beneficiar-se d’un ecosistema que contribueix activament a l’acceleració del seu negoci.