Com elaborar, tutoritzar i avaluar un treball de fi de Màster, de Juan llanes i M. Luisa Rodríguez

30/09/2013 12:09
Com elaborar, tutoritzar i avaluar un treball de fi de Màster, de Juan Ilanes i M. Luisa Rodríguez

L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) ha publicat recentment la guia Com elaborar, tutoritzar i avaluar un treball de fi de Màster. Aquesta guia, coordinada pels professors de la Universitat de Barcelona (UB) Juan llanes i M. Luisa Rodríguez, està organitzada en quatre apartats: la primera part, adreçada a l’alumnat, detalla tots i cadascun dels passos en la redacció i la presentació del treball de fi de màster; la segona, dirigida al professorat, recorda les funcions i les tasques tutorials per fer més comprensible el procés de supervisió; la tercera part especifica en què consisteix el procés avaluador i ofereix exemples de rúbriques i fitxes d’avaluació; i, finalment, el quart capítol conté recursos i bibliografia complementària.