MOBINT: Ajuts a la mobilitat internacional

Des del curs 2005-2006, la Generalitat de Catalunya convoca, anualment, ajuts dirigits als estudiants de les universitats catalanes que participen en programes de mobilitat internacional.

Aquests ajuts contribueixen al finançament de les despeses que comporta la realització d'estudis en altres països i es poden sol·licitar una vegada s'ha confirmat que s'ha obtingut una plaça en un programa de mobilitat internacional, si es reuneixen els requisits següents: tenir un bon expedient acadèmic i acreditar un coneixement suficient de la llengua de docència del país de destinació.

En aquest marc, les oficines de relacions internacionals de les universitats catalanes orienten els estudiants sobre els diferents aspectes relacionats amb les estades acadèmiques en universitats d'altres països.

Per a totes les gestions corresponents a la sol·licitud dels ajuts MOBINT, cal adreçar-se a l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

Aquests ajuts es convoquen cada any. El termini de presentació de sol·licituds per al curs 2017-2018  serà del 22 de juliol al 21 d'agost.

Data d'actualització:  21.07.2017