Universitats de fora de Catalunya

Per cursar estudis a qualsevol universitat de l'Estat espanyol, cal que us poseu en contacte amb la secretaria del centre del vostre interès. Si es tracta d'una universitat pública, cal que us informeu sobre el procediment de preinscripció regulat a cada comunitat autònoma. Podeu consultar la llista de les universitats espanyoles.

Si voleu accedir a cursar estudis universitaris en una universitat estrangera, cal que us poseu en contacte amb el consolat del país del vostre interès, o també ho podeu fer amb les diferents seus de representació cultural que molts països tenen a Barcelona, com l'Institut Francèsl'Institut Britànicl'Institut Alemany, l'Institut Italiàl'Institut d'Estudis Nord-americans, on us informaran dels estudis necessaris per accedir-hi i altres requisits complementaris que cal complir.

En cas que estigueu matriculats en una universitat catalana i vulgueu continuar els vostres estudis en una universitat de fora de Catalunya, cal que us poseu en contacte amb l'oficina de relacions internacionals de la pròpia universitat, on us podran informar al respecte.

Data d'actualització:  16.11.2012