Programa de Préstecs Universitaris de Postgrau (PREPOST)

5081 - Programa de Préstecs Universitaris de Postgrau (PREPOST) Departament d'Empresa i Coneixement universitatsirecerca

És un préstec per a pagar la matrícula de doctorat, máster o postgrau universitari que sigui impartit per una universitat, o per centres adscrits a alguna universitat promogut per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) i gestionat per la Caixa d'Enginyers.

Addicionalment s'hi podran adherir titulats universitaris amb residència fiscal fora de Catalunya, sempre i quan es matriculin en una universitat del sistema universitari català.

De manera opcional i condicionada hi ha la possibilitat d'obtenir una disposició mensual, de caràcter compensatori, durant el període de durada dels estudis.

Llegiu-ne més

Contacte:prestecs.agaur@gencat.cat