Novetats documentals d'universitats i recerca

Aquest butlletí s'edita des del mes d'octubre de 2013. Conté llibres, documents i informes dels àmbits de la gestió i de les polítiques d'universitats i recerca, tant en format paper com electrònic. Tots aquests documents, així com llibres de divulgació científica o novel·les de temàtica científica o escrites per científics, es poden descarregar directament o demanar en préstec. El número de Sant Jordi de cada any està dedicat només a llibres de divulgació. Finalment, hi trobareu una actualització dels números rebuts de les revistes especialitzades a les quals està subscrita la Secretaria de Universitats i Recerca (SUR) que podeu consultar en paper a la biblioteca.

El butlletí Novetats Documentals d'Universitats i Recerca es distribueix per subscripció mitjançant l’eina Butlletins Gencat. Si esteu interessats a rebre'l personalment, podeu donar-vos d’alta des d’aquesta mateixa pàgina.

Últim número

Directe a: