Novetats documentals d'universitats i recerca

S'editen des del mes d'octubre de 2013. Contenen llibres, documents i informes, tant en format paper com electrònic. Tots aquests documents, així com llibres de divulgació científica o novel·les de temàtica científica o escrites per científics, es poden descarregar directament o demanar-los en préstec. El número de Sant Jordi de cada any està dedicat només a aquest darrer tipus de llibre. Finalment, hi trobareu una actualització dels números rebuts de les revistes especialitzades a les quals està subscrita la Secretaria de Universitats i Recerca (SUR).

Aquesta Selecció de Novetats es distribueix per subscripció  mitjançant l’eina de Butlletins Gencat. Si esteu interessats en rebre-la personalment, podeu donar-vos d’alta des d’aquesta mateixa pàgina.

Últim número

Directe a: