• Imprimeix

Carta de Serveis d'atenció ciutadana

Via Laietana, 2, planta baixa - 08003 Barcelona

universitatsirecerca.gencat.cat

  • Punt d'Informació i Atenció Ciutadana (PIAC) d'Universitats i Recerca
    Tot l'any de dilluns a divendres de 9 a 14 hores (de 8:30h a 14:30h amb cita prèvia). Tancat els dies 24 i 31 de desembre.
    Bústia de contacte PIAC 
    Cita prèvia 
  • Oficina d'Accés a la Universitat
    Tot l'any de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. Tancat els dies 24 i 31 de desembre. 
    Bústia de contacte Accesnet

 

Anar a: Seus territorials de l'Oficina d'Accés a la Universitat

Facilitar i simplificar l’accés de la ciutadania a la informació i tramitació dels recursos i els serveis que ofereix el sistema universitari català.

Gestionar l’organització de les proves d’accés a la universitat, el procés de preinscripció universitària i l’assignació d’alumnes a les universitats públiques catalanes i a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, i el procés d’informació al professorat involucrat en els tribunals de les proves i als centres de batxillerat i de cicles formatius de grau superior.

La Secretaria d’Universitats i Recerca està dotada de personal expert i format per atendre amb criteris de professionalitat, responsabilitat, rigor, claredat i flexibilitat en les gestions següents:

Accés a la universitat

  • Coordinació i organització de les proves d’accés a la universitat
  • Promoció dels estudis universitaris impartits a Catalunya
  • Orientació universitària
  • Informació i tràmit sobre la preinscripció universitària i assignació de places
  • Informació i tràmit sobre les proves d’aptitud personal (PAP)
  • Informació i tràmit sobre l’accés al màster de formació del professorat de secundària
  • Informació i tràmit sobre les retitulacions
  • Punts d’autoservei per iniciar els tràmits

 

El sistema universitari a Catalunya

  • Informació sobre l’oferta formativa i condicions d’accés
  • Informació sobre  l’estructura dels estudis universitaris (graus, màsters, etc.)
  • Informació sobre normatives, procediments i tràmits
  • Informació sobre preus universitaris, beques i ajuts
  • Informació sobre activitats acadèmiques d’extensió universitària i convocatòries
  • Informació sobre altres sistemes universitaris o organismes
  • Informació sobre l’allotjament

 

Registre

  • Registre d’entrada de documentació
  • Formulari de sol·licitud
  • Formulari de presentació de documents

 

Atenció de consultes telemàtiques

  • Resposta a les consultes, queixes i suggeriments en matèria d’universitats i recerca
  • Ser atesos amb celeritat i eficàcia
  • Ser tractats de manera amable i respectuosa
  • Formular queixes i suggeriments respecte al funcionament del servei
  • Garantir la protecció de les dades personals lliurades
  • Participar en la millora contínua del servei, mitjançant els canals que es posen a l’abast de tothom
  • Obtenir resposta a les vostres consultes i peticions
  • Respectar el personal que presta el servei
  • Respectar la resta d’usuaris
  • Respectar l’ordre i els criteris d’atenció que s’estableixin
  • Respectar l’horari del servei
  • Respectar les instal·lacions
  • Satisfer les taxes, si s’escau

Atenció presencial

Mantenir una mitjana de temps d’espera:

  • Inferior a 5 minuts en l’atenció de registre
  • Inferior a 5 minuts en l’atenció amb cita prèvia
  • Inferior a 15 minuts en la realització de tràmits relatius a l’accés a la universitat

 

Fomentar la transparència i l’accés de la ciutadania a les dades públiques, mitjançant la publicació dels resultats de les activitats gestionades a universitatsirecerca.gencat.cat.          

 

Atenció telemàtica

  • Donar una resposta a la consulta, queixa o suggeriment en el termini mitjà de 5 dies.

 

Nivell de compliment dels compromisos

Atenció presencial

  • Nombre de visites
  • Temps d’espera per ser atès als diferents punts d’atenció
  • Temps d’espera per ser atès amb cita prèvia


Atenció telemàtica

  • Nombre de consultes rebudes
  • Temps de resposta mitjà per tema de consulta

La Secretaria d’Universitats i Recerca (SUR) posa a la vostra disposició diferents canals perquè ens feu arribar els vostres suggeriments o queixes:

  • Fulls de suggeriments i queixes a disposició de la ciutadania.
  • Tramesa del suggeriment o queixa a través de la bústia corporativa de la SUR.
  • Enquesta de satisfacció. Mitjana de satisfacció de l’atenció rebuda. Resultats
Data d'actualització:  27.04.2016